петък, 6 май 2022 г.

Светлината и Сибина Оприна

 СВЕТЛИНА


Скоро ще мръкне,

в пламъка на нощта 

дебне ме спомен 

от младостта ...

Връща ме в онези лета,

в които тичах 

към Любовта ...

Тази вечер значи 

много за мен.

Пламъкът е 

благословен,

трепне във вечерта

стоплил вярата у дома.

Нека е СВЕТЛИНА ...


🌅


МОРСКА ПРИКАЗКА


Обличай ме в най - нежния си цвят

и вечерите ми прави щастливи.

Небе, обичам те. Очаквам знак,

да зашептят вълните ми пенливи.


Самотно ми е. Теб те имам.

Приличаме си много по това,

че всички хора ги привлича

очакваната, сбъдната мечта.


Закриляй ме, пази ме и се моля

да видя падаща звезда в нощта.

За мен ще бъде, само моя,

най-скъпа ми е Любовта.


🏞



Няма коментари:

Публикуване на коментар

The Muse with You - magazine for poetry and art. * Списание за поезия и арт.

Две плачещи върби - Деси Цветкова