понеделник, 27 юни 2022 г.

Беловежда усмивка от Галина Ангелова

Не избягах от дъжда,

не можах!

Той се стече по двете ми бедра

и намокри лятната ми рокля.

Валя дълго, дълго!

Не гърмя и остави просто локва.

После си замина с деня,

като пролетна умора.

Аз го чакам, спряла до стобора!

Лятото посрещна ме с нощта,

сбрало нежност в малките ми шепи!

Кой твърди и за кого,

че чувствата били те слепи.

     🌅🌅🌅🌅🌅


It's spring,

Soofia is perfumed!

All in noise, flowers and lindens.

Shines at night, blinks with a smile!

It's spring, smiling people, with dreams.

Galina Yancheva Agelova

💦💦💦💦💦


Когато корабът минава наблизо, 

почти виждам моряка, който ми маха, ли маха. 

Свалена е шапката, 

но остават пагоните и шепата сол на челото му!

Беловежда, мустаката усмивка е изтрита от яхти,

но корабът свири!


Галина Янчева Ангелова


  снимка: Деси Цветкова




Няма коментари:

Публикуване на коментар

The Muse with You - magazine for poetry and art. * Списание за поезия и арт.

Две плачещи върби - Деси Цветкова