неделя, 4 декември 2022 г.

Радостина Дианжело, в бедуинските шатри

 ЖЕНА - НОМАД


Аз съм това, което съм.

Жена - номад.


Тръгвам отново.

Непозната.

По неотъпкани пътеки.

Скали, познали бурите на времето.


Вървя.

Посестрима.

На незапалени все още огньове.

Пещери, с някакви съкровища.


Притихвам.

В бедуински шатри сгушени...

Играчки детски, в пясъка забравени.


Любовница съм.

На разбеснелия се вятър.

Свободна от всякакво обвързване.

Легло в тревата, гледат ме звездите.


Сбогувах се.

Със собственото си величие.

С измислени величия.

Адреси, сменяни периодично.


Освободих се.

От идентичност, дадена ми някога.

От личността ми - маска непотребна.

От ролите - омръзнали до болка.

От крясъка на егото ми за внимание.


Свободна съм.

Да бъда себе си.

Жена - номад.


Чакана съм.

Единствено от времето.

От Бога всеки ден.

От връхлитащото ме въображение.

От непознати хора - номади като мен.


Обичана съм.

От родената от мен.

От родените от нея.

От изгубени във времето и себе си.


Нужна съм.

На уморен пътник без вода в пустинята.

На цветя, посърнали от жегата. 

На птици, изгубили посоката.

На себе си.

За да тръгна отново.

Нанякъде.

Към недокоснати все още

от човека светове.


Радостина Дианжело©️

Модел: Вяра Ангелова



Няма коментари:

Публикуване на коментар

The Muse with You - magazine for poetry and art. * Списание за поезия и арт.

Две плачещи върби - Деси Цветкова